کلاس های آمادگی آزمون آیمت

اگر به دنبال دوره های آموزشی آزمون آی مت یا IMAT، تدریس خصوصی، کلاس های آمادگی آزمون آیمت یا جزوات آموزشی مرتبط با آزمون IMAT هستید، این مقاله می‌تواند راهنمای کاملی برای شما باشد. در اینجا با جزئیات بیشتری به معرفی کلاس‌های آی مت برای آمادگی در آزمون ورودی دانشگاه‌های پزشکی ایتالیا می‌پردازیم.

کلاس های آمادگی آزمون آیمت و تولک ایتالیا برای ثبلوی تضمینی در آزمون آی مت IMAT

معرفی کلاس های آی مت ایتالیا

مدرس دوره کیست؟ مهندس امید نجفی پور
کلاس های آمادگی آزمون آیمت به چه صورت برگزار میشود؟ در آکادمی نجفی به دو صورت میتوانید به یادگیری بپردازید:
۱-دوره های آفلاین (ضبط شده)
۲-دوره های آنلاین (کلاس های خصوصی)
برای کسب اطالاعات بیشتر در این رابطه نیز میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

ارتباط با ما

از طریق راه های ارتباطی زیر می‌توانید با آکادمی نجفی در ارتباط باشید.

در آکادمی نجفی، هدف ما ارائه‌ی باکیفیت‌ترین دوره‌های آموزشی و همچنین کلاس های آمادگی آزمون آیمتIMAT به شما عزیزان است. دوره‌های آموزشی آمادگی آزمون آیمت ما با دقت طراحی شده‌اند تا به شما کمک کنند به بهترین نحو برای این آزمون آماده شوید. در حال حاضر، دوره‌های فعال ما شامل آموزش‌های جامع در فیزیک، ریاضی و شیمی هستند. هر یک از این دوره‌ها توسط مهندس امید نجفی و با استفاده از منابع معتبر تدریس می‌شوند تا شما را در مسیر موفقیت در آزمون IMAT آیمت یاری کنند. برای دسترسی به هر یک از این دوره‌ها، می‌توانید به لینک‌ زیر مراجعه کنید.


کلاس ها از کی شروع می‌شوند؟

بسته به اینکه در دوره های آفلاین یا آنلاین شرکت کنید این موضوع متغیر خواهد بود

  • دوره های جامع آفلاین (ضبط شده): در این حالت شما به ویدیوهای از قبل ضبط شده دسترسی خواهید داشت و بلافاصله بعد از پرداخت مبلغ دوره در وبسایت به دوره به صورت آنی دسترسی خواهید داشت. (برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.)
  • دوره های جامع آنلاین (کلاس های خصوصی و چندنفره): بسته به زمان بندی مهندس نجفی این زمان متغیر خواهد بود و لازم است در این حالت از قبل با آکادمی نجفی تماس گرفته و از زمان دقیق اطمینان حاصل کنید.


سوالات شما در رابطه با کلاس آیمت ایتالیا

سوالاتی که ممکن است در ارتباط با کلاس های آمادگی آزمون آیمت داشتته باشید را در زیر پاسخ داده ایم. درصورتی که سوالی داشتید که ما پاسخ نداده ایم میتوانید در قسمت کامنت های سوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

۱-آزمون آیمت چیست؟

آزمون آیمت IMAT (International Medical Admissions Test) یک آزمون بین‌المللی ورودی برای رشته‌های پزشکی و جراحی است که در دانشگاه‌های ایتالیا به زبان انگلیسی ارائه می‌شود. این آزمون توسط وزارت آموزش ایتالیا و همکاری با دانشگاه‌های این کشور و همچنین سازمان “Cambridge Assessment” برگزار می‌شود. اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید میتوانید از کلاس آمادگی آزمون آیمت آکادمی نجفی بهرمند شوید.

۲-مباحث آزمون ایمت IMAT چیست؟

تعداد سوالات؟ آزمون IMAT شامل 60 سؤال چندگزینه‌ای است که در چهار بخش مختلف تقسیم شده‌اند:

  1. منطق و مهارت‌های عمومی: این بخش شامل 22 سؤال است و توانایی تحلیل، استدلال منطقی، و حل مسئله را ارزیابی می‌کند.
  2. زیست‌شناسی: شامل 18 سؤال است که مفاهیم کلیدی زیست‌شناسی از جمله سلول، ژنتیک، و فیزیولوژی را پوشش می‌دهد.
  3. شیمی: این بخش شامل 12 سؤال است و مفاهیم شیمی عمومی و آلی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  4. فیزیک و ریاضی: شامل 8 سؤال است که مفاهیم پایه فیزیک و ریاضیات را پوشش می‌دهد.

تمامی دروس بالا در کلاس های آمادگی آزمون آیمت آکادمی نجفی به شما عزیزان آموزش داده خواهد شد.

۳-زمان و نمره‌دهی آزمون آیمت ایتالیا به چه شکل است؟

این آزمون به مدت 100 دقیقه برگزار می‌شود. نمره‌دهی آزمون به این صورت است که هر پاسخ صحیح 1.5 امتیاز دارد، هر پاسخ اشتباه 0.4 امتیاز منفی و سوالات بدون پاسخ هیچ امتیازی نمی‌گیرند. حداکثر نمره ممکن در این آزمون 90 است.

۴-هدف از آزمون آیمت IMAT چیست ؟

هدف آزمون IMAT آیمت،‌ ارزیابی توانمندی‌های علمی و منطقی متقاضیان ورود به رشته‌های پزشکی است. نتایج این آزمون به دانشگاه‌ها کمک می‌کند تا دانشجویانی را که دارای بالاترین سطح علمی و توانمندی‌های تحلیلی هستند، انتخاب کنند.

۵-پذیرش در دانشگاه‌های ایتالیا

نتایج آزمون IMAT آیمت، یکی از معیارهای اصلی پذیرش در دانشگاه‌های پزشکی ایتالیا است. دانشجویان بین‌المللی که مایل به تحصیل پزشکی در ایتالیا به زبان انگلیسی هستند، باید در این آزمون شرکت کنند و نمره قابل قبولی کسب کنند تا بتوانند پذیرش بگیرند.


آمادگی آزمون آیمت کلاس آیمت دوره آیمت

دوره آمادگی آزمون آیمت مناسب چه کسانی است؟

دوره آمادگی آزمون آیمت (IMAT) برای افرادی مناسب است که قصد دارند در آزمون بین‌المللی پزشکی و جراحی دانشگاه‌های ایتالیا شرکت کنند. این آزمون برای ورود به رشته‌های پزشکی و جراحی در دانشگاه‌های ایتالیا که به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند، برگزار می‌شود. دوره‌های آمادگی IMAT به طور خاص برای گروه‌های زیر مناسب هستند:

  1. دانش‌آموزان دبیرستانی: دانش‌آموزانی که قصد دارند پس از اتمام دبیرستان در رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی یا جراحی در دانشگاه‌های ایتالیا تحصیل کنند.
  2. فارغ‌التحصیلان دبیرستان: افرادی که دبیرستان را به پایان رسانده‌اند و به دنبال تحصیل در رشته‌های پزشکی در ایتالیا هستند.
  3. دانشجویان سال اول یا دوم دانشگاه: دانشجویانی که در رشته‌های مرتبط با پزشکی در دانشگاه‌های دیگر تحصیل می‌کنند و قصد دارند به دانشگاه‌های ایتالیا منتقل شوند.
  4. افرادی که قصد تغییر رشته دارند: کسانی که قصد دارند رشته تحصیلی خود را به پزشکی تغییر دهند و به دنبال پذیرش در دانشگاه‌های ایتالیا هستند.
  5. افرادی که نیاز به بهبود زبان انگلیسی دارند: اگرچه دوره‌های آمادگی بیشتر بر مفاهیم علمی تمرکز دارند، اما افرادی که نیاز به بهبود زبان انگلیسی برای موفقیت در آزمون دارند نیز می‌توانند از این دوره‌ها بهره‌مند شوند.

دوره‌های آمادگی IMAT به متقاضیان کمک می‌کند تا با محتوای آزمون، ساختار سوالات و نحوه مدیریت زمان آشنا شوند و بهترین آمادگی ممکن را برای آزمون داشته باشند.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

یک دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *